Jumat, 10 Januari 2014

Konflikt ndërpersonal është një konflikt në mes të dy individëve.

 
Konflikt ndërpersonal është një konflikt në mes të dy individëve. Çdo person ka katër nevojat themelore psikologjike që mund të ndezin konflikt nëse nuk plotësohen. Këto katër nevojat themelore psikologjike është dëshira për të respektohet dhe të trajtohet si një qenie njerëzore, dëshira për kontroll, dëshira për të pasur vetë-respekt të lartë, dhe një dëshirë për të qenë në përputhjeituPoker.net AGEN JUDI POKER , AGEN JUDI DOMINO ONLINE INDONESIA TERPERCAYA.

Dëshira për të respektohen dhe të trajtohen si të njeriut

Ne të gjithë duam të tjerët të pranojnë dinjitetin tonë dhe respekt dhe të vështirë punën tonë që ne ofrojmë. Kjo është arsyeja pse, çmimi është një mjet i fuqishëm motivues. Ne pëlqente për lëvdimin pas përfundimit të çdo punë siç duhet. dhe shpërblyer për kontributin e tyre që ne ofrojmë. Nëse ne nuk ndihen të vlerësuar, ose konsiderohet mund të trajtohen në do të të tjerëve, ose mund të përdoren për të mirën e të tjerëve, kjo do të thotë se ne dëshirojmë të jetë i vlerësuar është shkelur. Shkeljet që shkaktojnë reagimet tona, të tilla si frikë apo zemërim.

Dëshira për të qenë në kontroll

Kontrolli është dëshira e secilit dhe dëshira për disa njerëz kjo mund të jetë i madh. Njerëzit të cilët kanë dëshirën për të kontrolluar tepruar në thelb nuk kanë besim. Sa më e madhe e besimit tuaj, më pak të ngjarë që ju të kontrolluar të tjerët. Mos harroni kjo gjithmonë në të ardhmen kur ju jeni që kanë të bëjnë me njerëz që gjithmonë duan të kontrolluar gjithçka.

Dëshira për të patur një vetë-respekt

Të lartë të vetë-respekt është një bazë solide bisnis online  për të që kanë të bëjnë me lloje të ndryshme të situatave. Vetëbesimi është çelësi për aftësinë tonë për të siguruar përgjigje, jo për të reaguar. Duke iu përgjigjur një pyetje është një qasje pozitive, kontrollin, dhe zgjidhjen e problemeve të orientuara. Reagimi është një hap negativ, dhe shpesh herë jo tepals, plot emocion, dhe pa asnjë mëdyshje. (Për shembull, pacientët të cilët ndjekin urdhrat e mjekut vs pacientët të cilët bujë kur tha për të marrë ilaçe).

Dëshira për të qenë në përputhje

Nëse ju keni marrë tashmë një qëndrim të fortë për një çështje dhe nuk ndryshojnë krijimin tuaj përsëri, ajo do të jetë e vështirë për ju që të ndryshojë qëndrim dhe të pranojnë keni qenë i gabuar. Dëshira për të qenë në përputhje me dëshirën për të dengai
duhet në mënyrë për të shpëtuar veten e tyre, një faktor i rëndësishëm në çdo konflikt.
Nëse të gjitha katër nevojat psikologjike nuk janë plotësuar, njerëzit do të reagojnë: përgjigje, master, izoluar veten, ose të ftojë të bashkëpunojnë.

Përgjigje

"Unë nuk e merrni çmendur, unë vetëm dua të përgjigjeni." Përgjigje të ndjehen si zgjedhjen e duhur për t'u marrë me situata të ndryshme. Ndërsa kënaqësinë e perceptuar kur reply, duke inkurajuar njerëzit të suksesshme për të përdorur këtë reagim. Megjithatë, përgjigje për të se një. Fitorja çastit gjithmonë do të shkaktojë një konflikt më të madh përsëri. E gjithë kjo shkon në një lak duke shkuar rreth në qarqe në liqenet si.

Mjeshtër

"Gjithsesi binden fjalën time, në qoftë se jo ...!" Kontrolli i Sjelljes dhe imponimin e tij nga ana tjetër disa njerëz zakonisht e bërë. Nëse jo të kujdesshëm, gjaknxehtë dhe të vetë-besimit automatikisht do të përdorë këtë metodë. Ka raste kur kjo metodë është përdorur kur është fjala për masat e duhura të sigurisë dhe shpëtimit, por kjo mënyrë e gatimit është në përgjithësi një marrëdhënie afat-gjatë dhe të ardhmen me siguri të çojë në konflikt.

Vetë izoluar

Ndonjëherë duke bisnis online qenë të hapur apo të mos iu përgjigjur situatave që mund të dalin është mënyra më e mirë. Megjithatë, sigurohuni që ju në të vërtetë të merrni atë dhe jo të jetë një situatë e për vetë presionin tuaj të brendshme. Mirë nëse ju mund të pranojë dhe të lejojë atë. Megjithatë, nëse situata vazhdon të fanitet dhe prishin zemrën tuaj, ajo do të peshojnë në çështje të tjera mënjanë telahAnda. Pra, ka një bombë me sahat që mund të shpërthejë në çdo kohë brenda jush. Në një moment personaliteti juaj është interesante dhe e bukur mund të ndryshojë papritmas për asnjë arsye të dukshme, kur presioni i madh shpëtuar ai shpërthen, dëshira juaj për të shmangur konfrontimin me problemet e vogla do të lindë një çështje më të mëdha dhe më të vështirë për të kapërcyer.

Bashkëpunimi

Mënyra më e fundit dhe më e mirë është për t'u përballur drejtpërdrejt çështjen sa më shpejt të jetë e mundur. Shumë njerëz që e refuzojnë konceptin e konfrontimit. Për ta, sipas dennisinya konfrontimi, sigurisht të shkaktojë një trazim, dhe kjo nuk është një përvojë e këndshme. Ballafaqimi ka për qëllim të vërtetë për të sjellë çështjen para se të gjitha palët e interesuara që të diskutohet së bashku.
Siç u tha më lart, në qoftë se një sjellje nuk është përballur, ajo nuk do të ndryshojë sjelljen. Nëse dikush bën diçka që ju mendoni se përbëjnë një problem, ju duhet të shpjegojë atë në qoftë se ju doni për të ndryshuar atë. Shumë njerëz që sillen keq nuk janë të vetëdijshëm për mungesën e saj. Megjithatë, në qoftë se ju u tha, jo pak prej tyre duan të ndryshojnë sjelljen e tyre. Por, nëse ju nuk merren me atë, ata nuk do të ndjejnë nevojën më të vogël për të ndryshuar sjelljen e tyre, dhe ju vetë janë të dështuar për shkak se ata nuk veprojnë. Çdo person duhet të jetë përgjegjës për heqjen gjëra që janë të rëndësishme për të dhe ta paraqesë atë në mënyrë të qartë.
BIZNESI INFO
Konflikti do të thotë prania e disa opsioneve konkurruese ose jo një linjë. Bëni konfliktin si një mundësi për të çuar përpara. Supozim i gabuar në lidhje me konfliktin:

Konflikti do të zgjidhë vetë nëse e majta.
Ballafaqimi me një problem apo me dikë nuk është një gjë e këndshme.
Konflikti në kuadër të kompanisë tregon udhëheqësit e saj nuk mund të çojë.
Zemërimi është gjithmonë negative dhe shkatërruese.

Trajtimi Konfliktit

Konflikti mund të trajtohen në mënyrë efektive në qoftë se ju të zhvilloni dhe zbatimin e strategjive efektive të menaxhimit. Mënyra më efektive përcaktohet nga intensiteti i konfliktit në fjalë. Konflikti përbëhet nga faza të ndryshme, dhe çdo fazë përfshin emocion dhe intensitet në një nivel të caktuar.
Kur intensiteti i konfliktit të rritur, të gjithë do të përpiqen për të mbrojtur veten e tyre dhe duan për të fituar. Në fazën e lartë të konfliktit, të shpëtuar veten më të rëndësishme. Kjo do të thotë se në një situatë të nxehtë të konfliktit, pacienti mund edhe të jetë i zemëruar dhe i ofenduar. Nëse një konflikt identifikohet në fillim dhe janë ndërmarrë hapa të menjëhershëm për të ndrequr situatën dhe të qetësuar emocionet, pothuajse çdo konflikt mund të ituPoker.net AGEN JUDI POKER , AGEN JUDI DOMINO ONLINE INDONESIA TERPERCAYA jetë një mundësi. Nëse nuk trajtohet, konfliktet potencialisht të rrezikshme për të gjitha palët e përfshira. Në vijim do të përshkruajnë se si për të identifikuar fazat e konfliktit, vulë e çdo fazë të konfliktit dhe se si për të zgjidhur konfliktet në çdo fazë. Përveç kësaj, gjithashtu përshkruan se si për të vlerësuar situatën tuaj.

0 komentar:

Poskan Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Free Samples By Mail